Kodak Angriff auf den Markt der Verpackung mit Ihrer bestehenden High-Speed-Inkjet-Technologie.

Es auch bekannt, dass die nächste Generation Ultrastream Es ist im Bau.
Amerikanische Hersteller von Verpackungs Zumbiel Verpackung begannen die Installation der ersten Druckmaschine Prosper 6000S für Kartonagen. Es befindet sich in Kentucky, in einer Hybrid-Konfiguration mit sieben Flexo-Abschnitten und dem Inline-Stanzen.

„Unsere Systeme sind so unterschiedlich, (bestehende Lösungen für den Digitaldruck). Wir sprechen über „Produktion Digitaldruck“ - Breitband, für große Auflagen und niedrigen Preis,“ – wobei Don Allred, Senior Director of Sales Innovation von Inkjet-Geschäft von Kodak. – „Той позволява на компаниите да планират и реализират бързо маркетингови кампании.“

Той добави, че филосоията на цифрово производство, реализирано „точно навреме“ има „огромен ефект“ върху начина на работа на компаниите. „Говорим за компании, които увеличават пазарния си дял чрез реализирани възможности за масови маркетингови кампании,“ допълва той.

Една от специалностите на Zumbiel са картонени мултипак опаковки за напитки и компанията планира да използва системата, за да произвежда промоционални опаковки. Президентът ѝ Ed Zumbiel коментира: „В нашия свят не правите нищо в големи тиражи чрез листова технология. Можете да произведете 20000 опаковки за 12 напитки за един час чрез хибридната ни система.

“Можем да печатаме 100% дигитално, ако искаме, но планираме предимно да използваме системата в хибриден режим. Цифровият елемент може да е на едната страна на кутията, няма нужда да печатаме цифрово цялата кутия,“ добави той.

Kodak вече е продал 150 от печатащите глави Prosper, които се прилагат за различни приложения в областта на опаковките. В гъвкавите опаковки, печатната система Uteco Sapphire Evo, която използва глави Prosper и беше представена на Drupa е доразработена и ще бъде инсталирана в демонстрационния център на Uteco в Италия до края на годината.

„Ако потребителят печата между 5 und 15 милиона кв. м. гъвкави опаковки годишно, те ще добавят седем цифрена печалба към отчета си във втората година на производството чрез тази технология,“ – каза Allred.
Kodak описаха възможността за печат с мастила на водна основа на филм и пластмаса като „революционна.“

„Причината да се фокусираме върху мастилата на водна основа е, че целта ни са големите тиражи, за които е нужно безвредно решение. С UV технологията е много трудно да постигнете сертификация. И водата е евтина. Не вярваме, че има нещо по-евтино от мастилата на водна основа,“ каза Randy Vandagriff, новоизбрания президент на инкджет дивизията на Kodak.

Quelle: kodak.com
schrieb den Text: Martin Novev