Drupa е най-голямото в света търговско изложение за печат и печатна комуникация. Провежда се в Дюселдорф на всеки четири години.

От 31 май до 10-ти юни 2016 изложението се проведе под мотото „Докосни бъдещето!“

Печатната и медийната индустрия се менят непрекъснато. Налагат се нови технологии и решения. Затова и акцентите на събитието бяха разширени:

  • печат
  • функционален печат
  • производство на опаковки
  • многоканална комуникация
  • триизмерен печат
  • „зелен“ печат

С тази стратегическа преориентация и фокуса си върху бъдещето се подчертават основните теми на изложението и предвид успеха и огромния интерес към тазгодишното издание на Drupa, се вижда, че организаторите очевидно са на прав път.

Участието на повече от 1820 изложители от 54 страни даде впечатляващо доказателство за гъвкавостта и иновативната сила на техния сектор във всички 19 изложбени зали.

Представиха се както международните глобални играчи и лидери на пазара, така и новодошлите и иновативни екипи от целия свят. Изложението даде представа за пълният спектър на печат и крос- медийни експонати и теми. Такъв цялостен изглед на цялата индустрия не се осигурява от никое друго изложение.

В лицето на висококачествени опаковки и бързо разнообразяване гамата на решения в областта на индустриалното и функционално отпечатване, на машини и системи, се предлагат решения и гаранция за ефективност и конкурентоспособност.

Една от най-важните теми на Drupa 2016 бе производството на опаковки.

Според настоящите прогнози, пазара на опаковки, ще нарастне до $ 985 милиарда до 2018 г.

Около 30 участващи изложители са с експозиция в областта на опаковките, което само по себе си говори за значимостта на този пазар.

Този специален форум бе представен в Зала 12 , и бе организиран в тясно сътрудничество с Европейската дизайн асоциация на опаковките (EPDA)- водещата европейска асоциация на марки и опаковки.

За да се погрижат още по- добре за специфичните нужди на различните потребителски индустрии, Сектор „допирна точка опаковка“ е разделен на четири „бъдещи лаборатории“, а именно „Храна и напитки“, „Нехранителна“, „Фарма“ и „Козметика“.

Друг акцент в темите на Drupa 2016 бе 3D печата. Потенциалът на тези производствени технологии за всички вертикални пазари не трябва да се подценява.

В Дюселдорф бяха представени най-новите технически разработки, както и визии и вълнуващи примери за най- добри практики.

Доставчици на технологии и потребители, изложители и посетители, мечтатели и практикуващи- всички имаха възможност да се срещнат тук за диалог и сътрудничество, за да изведат тези вълнуващи продукти на ново ниво в бъдещето.

^3B91A65B3155874AEE1902188CEE673A17FA5502294995F307^pimgpsh_fullsize_distr

Вашият коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment